您现在的位置:首页 > 时政 > 正文

《三魅影》三大男神给中国发来慰问,剧迷们请查收

来源:新民晚报     记者:李一能     作者:李一能     编辑:杜雨敖     2020-02-12 20:10 | |

图说:《三魅影》音乐剧剧照 资料图

由3位世界顶级音乐剧演员担任主唱的《三魅影》音乐剧明星音乐会1月刚完成中国内地首秀,在中国正全力抗击新冠病毒疫情之际,三位魅影巨匠厄尔·卡彭特、约翰·欧文·琼斯、杰瑞米·赛康伯也通过上海市友协发来了慰问视频,表达对中国人民的支持以及鼓励。

《三魅影》从“剧院魅影”的古老传说中汲取灵感,将呈现“歌剧院幽灵”各个改编版本的曲目,以明星音乐会的形式再现世界音乐剧经典的众多名曲。自2009年以来,《三魅影》受到了全球超过10万名观众的追捧,巡演足迹遍布世界各地。

该音乐会的三位主演也时刻关注着正在中国发生的疫情,并希望能做一些事情支持中国抗击新冠病毒的战役。他们希望这些视频能给所有人加油鼓劲,希望疫情能早日结束,能尽快与中国观众们再度相聚。

My name is Earl Carpenter, and I am the director and one of the performers of Three Phantoms which was a theatrical event recently performed in Shanghai and Beijing. We had, as a team the most incredible time in China and we have made many friends. It’s our team’s hope and we are aware of everything that is going on in China, we just want to send you a message wishing you much strength and determination to deal with this chapter and we are absolutely positive that you will and you will come out of this triumphantly, we all hope to see you very, very soon. From all of us in England we do wish you well and stay safe and very best wishes and happy New Year.

大家好,我是厄尔·卡彭特,《三魅影》的导演与演员之一,上个月我们刚刚结束在中国的上海与北京两地的巡演,并且在中国结识了许多我们深爱的粉丝与伙伴。我们都密切关注着中国的疫情近况,并且在这个艰难的时刻我们希望能带给大家更多的勇气与力量,希望大家可以尽早战胜疫情。我们在英国的所有剧团成员们都希望可以尽快看到大家,祝大家健康平安并度过一个愉快的春节。

Hi everyone, John Owen-Jones here, safely back to London after a very enjoyable time touring in Beijing and Shanghai with Three Phantoms last month. I just want to take this opportunity to wish everyone in China all the very best and love and strength with the very difficult scenario you are dealing with. On behalf of everyone, all the Three Phantoms to everyone we know and met in China, very best wishes.

大家好,我是约翰·欧文·琼斯。在结束上个月令人难忘的北京和上海演出之后,我平安回到了英国伦敦。希望借这个机会可以为中国所有人加油打气,在这个抗击疫情的困难时刻送上我们的支持与鼓励。我谨代表《三魅影》剧团的所有人向我们在中国遇到的所有朋友们送上我们最诚挚的祝福。

Hi I am Jeremy Secomb, I travelled to Beijing and Shanghai January this year with Three Phantoms. We’ve met some amazing people and we travel to some absolutely incredible places. We’d like to send strength to our friends and fans in China,  we know it must be a very difficult time at this moment and we’d like to send our love and strength. Take good care of yourself and we’ll see you all soon.

大家好,我是杰瑞米·赛康伯,一月份我同《三魅影》剧团一起来到中国北京与上海巡演。我们遇到了最棒的观众,也参观了许多神奇的地方。在得知疫情后,我们向中国的粉丝与朋友们送上我们的祝福,希望能够带给大家爱与力量。照顾好自己,我们一定会很快再相见。

新民晚报记者李一能


今日热点

网友评论 小提示:您要为您发表的言论后果负责,请各位遵守法纪注意语言文明
您还能输入300
最新评论 [展开]

新民报系成员|客户端|官方微博|微信矩阵|新民网|广告刊例|战略合作伙伴

新民晚报|新民网|新民周刊|新民晚报社区版

新民晚报数字报|新民晚报ipad版|新民网客户端

关于新民网|联系方式|工作机会|知识产权声明

北大方正|上海音乐厅|中卫普信|东方讲坛|今日头条|钱报网|中国网信网|中国禁毒网|人民日报中央厨房

增值电信业务经营许可证(ICP):沪B2-20110022号|互联网新闻信息服务许可证:31120170003|信息网络传播视听节目许可证:0909381

广电节目制作经营许可证:(沪)字第536号|违法与不良信息举报电话15900430043|网络敲诈和有偿删帖跟帖评论自律管理承诺书

|沪公网安备 31010602000044号|沪公网安备 31010602000590号|沪公网安备 31010602000579号

新民晚报官方网站 xinmin.cn ©2020 All rights reserved